Guess - globalni lifestyle brand poznat po svojim ikonskom pristupu marketinškim kampanjama i kreiranju trendova i Gumball 3000 - jedina utrka koja je uspjela spojiti automobilistički sport i pop kulturu, ponosno najavljuju suradnju na ovogodišnjoj utrci.

Ovogodišnji Gumball 3000 Rally vozi se na dva kontinenta i pet zemalja. Sa startom 23. svibnja u Stockholmu, obilazeći gradove poput Osla, Copenhagena, Amsterdama, Rena, San Francisca i Los Angelesa, veleban doček vozačima se sprema na cilju u Las Vegasu. Kao i na svakoj rally utrci, nezaobilazne će biti prelijepe Guess djevojke - Danielle Knudson, Simone Holtznageel i Natalie Pack. Ovom prigodom djevojke će biti zagrnute limitiranom edicijom bijelih i crvenih kožnih jakni, posebno kreiranih za Gumball 3000. Vozački tim Guessa, slikovito nazvan “Guess Vipers” prema posebnoj ediciji Dodge vozila, također će nositi Guess limitiranu kolekciju crveno-bijelih kožnih jakni. Ostali timovi vozača biti će prepoznatljivi po crnoj, trkačoj Guess traper jakni.

Marketinška kampanja nastala je pod palicom kreativnog direktora Paula Marciana, a snimljena je od strane Raphaela Mazzucca, poznatog kandaskog modnog i umjetničkog fotografa.

Samouvjerene i sexy Guess djevojke Danielle, Simone i Natalie, odjevene u jeans i Guess Gumball 3000 limitirano izdanje kožnih jakni savršeno se slažu s posebnom edicijom Doge/SRT Viper automobila, čiju karoseriju je dizajnirao svjetski poznati muralist i umjetnik Tristan Eaton. “Americana” duh vjerno dočarava pustinjska pozadina suprostavljena plavom nebu, u slikovitom krajoliku Lucerne Dry Lakea u Kaliforniji.