Replay footwear, linija branda Replay, kreirao je web natječaj u kojem korisnici mogu prestaviti svoju idealnu cipelu. Cijeli projekt se odvija u suradnji s digitalnom start up tvrtkom Desall, koja je vlasnik međunarodne platforme za kreativu te sadrži više od 60.000 kreativnih sadržaja. Desall platforma idealno je mjesto gdje arhitekti, grafički dizajneri, umjetnici, ali i studenti dizajna mogu pronaći i predložiti inovativne ideje i rješenja za tvrtke. Cilj natječaja je osmišljavanje idealne muške i ženske cipele za sve dnevne potrebe – 24/7 cipela. Jedinstvenost, ekskluzivnosti funkcionalnost glavne su odlike na koje kreatori Replay cipela moraju obratiti pažnju. Pobjednik natječaja dobit će novčanu nagradu.
Replay footwear linija želi ovim natječajem dobiti cipelu koja je spojiva sa stvarnim potrebama i željama modernog društva – društva koje je uvijek u pokretu. Po prvi puta Replay zajednica može sudjelovati u samom procesu proizvodnje i dizajniranja cipele po njihovim potrebama.
Replay fanovi na društvenim mrežama Facebook i Instagram imat će priliku vidjeti koji su prijedlozi dizajna tenisica ušli u uži krug te glasati za njima najbolju opciju. Također, prijavom na Desall platformi i osobno možete sudjelovati u natjecanju. Natječaj je za prijave otvoren do 20. listopada, a više podataka o natječaju može se pronaći na web stranici http://desall.com/Contest/Replay-24h-shoe/Brief
Omiljena maskara Kendall Jenner košta samo 15 eura: U novom tutorialu pokazala kako postiže punije i gušće trepavice
Vlado Kalember otvorio dušu o bivšoj supruzi: 'Kad smo se upoznali, bila je mlada i trebao joj je netko kao ja...'
Haljina iz Zare postala viralni hit jer povećava dekolte: Probala sam je, pogledajte isplati li se dati 30 eura za nju
Čitatelji Storyja biraju: Tko zaslužuje titulu najljepše Hrvatice?
Isprobala sam Zarinu košulju za kojom je TikTok poludio: Pogledajte isplati li se dati 20 eura za nju