U društvu Tatjane Jurić, Sandre Bagarić, Tamare Garbajs, Lane Jurčević, Edite Misirić, Ane Miščević, Kristine Bradač, Tee Blažević, Ivane Erceg te brojnih drugih, predstavljen novi beauty brend na hrvatskom tržištu, švedski FOREO. U vrlo kratkom vremenu, zahvaljujući inovativnim tehnologijama te prepoznatljivom dizajnu, FOREO proizvodi zavladali su globalnim tržištem te donijeli revoluciju u ljepoti, njezi i samopouzdanju. Kroz inovacije sadržane u beauty uređajima osmišljenima za kućnu upotrebu – LUNA, LUNA mini, LUNA for man te ISSA – prisutne je proveo popularan voditeljski par u jedinstvenom izdanju, Iva Šulentić i Ivan Vukušić, dok su za dobru zabavu i nezaboravne songove bili zaduženi Baby Dooks te Ida Prester.
Tajna FOREO uspjeha leži u inovativnim rješenjima implementiranima u proizvode nove generacije koji, zahvaljujući T-SonicTM tehnologiji pulsacije, donose dosad neviđene rezultate u svakodnevnoj njezi kože. Korištenjem neabrazivnog, mekanog medicinskog silikona koji je otporan na razvoj bakterija, osigurava se dugotrajan osjećaj čiste i njegovane kože. Uređaji su prilagođeni svakom tipu kože, a nova tehnologija izrade baterija omogućava korištenje čak i do 8 mjeseci, uz samo jedno punjenje.
Omiljena maskara Kendall Jenner košta samo 15 eura: U novom tutorialu pokazala kako postiže punije i gušće trepavice
Vlado Kalember otvorio dušu o bivšoj supruzi: 'Kad smo se upoznali, bila je mlada i trebao joj je netko kao ja...'
Haljina iz Zare postala viralni hit jer povećava dekolte: Probala sam je, pogledajte isplati li se dati 30 eura za nju
Čitatelji Storyja biraju: Tko zaslužuje titulu najljepše Hrvatice?
Isprobala sam Zarinu košulju za kojom je TikTok poludio: Pogledajte isplati li se dati 20 eura za nju