Za sve one koji misle da nema takvog ljudskog bića, Guerlain ima rješenje. Ono leži u formuli novog muškog mirisa: L'HOMME IDEAL

Idealan muškarac je mit.

Idealna bočica mirisa? Muževna, luksuzna i različita.

Prvo, pronalazimo tajanstveno pakiranje, grafički crno bijeli proizvod koji intrigira maštu muškarca 2014g, kojeg privlači umjetnost koju rade Vasarely ili Julio de Parc kao i moderan vizualan pristup digitalne ere.

Nije to slučajnost! Guerlain njeguje blisku povezanost sa svijetom umjetnosti već 5 generacija; od slikarstva do modernog dizajna, Guerlainu je taj svijet izvor nepresušne inspiracije te i svoje kreacije posvećuje umjetnosti.

Suradnja Guerlaina i FIAC-a od 2006g je u potpunosti sukladna njihovim interesima na tom području.

Unutar pakiranja čeka bočica - kvadratna, fasetirana i aerodinamična, luksuzna. Radikalan mat crni lak obrubljuje stranice. Odlučan i muževan, teški čep je takođr matiran i reljefni detalj je posuđen iz svijeta satova. No iako muškarci žele letjeti i razviti svoja krila, to ne znači da zanemaruju svoje korijene (oni su pametni, sjećate se?) pa pogledajmo malo bliže: o da, oblik bočice je posveta legendarnom Habit Rouge mirisu.

Miris... Po prvi puta miris badema u Guerlain kreaciji za muškarce.

Svi koji su onjušili vrat idealnog muškarca sada imaju šansu uživati u 3 akorda: pametnom, zgodnom i snažnom. Inteligencija iskričavih i savršeno svježih top nota, savršeno odgovara živahnom umu vlasnika mirišljavog vrata. Citrusi pružaju oštru, dinamičnu stranu, ružmarin daje naslutiti aromatičnost, dok narančin cvijet donosi dašak romantičnosti.

Ljepota nevjerojatno senzualnog "amaretto" nota srca baziranih na badem / zrno tonke dvojcu, kojemu je naš parfumer Thierry Wasser dodao nekoliko sastojaka koji će ostatni tajni... uz trag vanilije za mekoću, putenost i uznemirujuću toplinu.

Snaga drvenasto kožnih nota baze će čvrsto odrediti muževnost "onog odabranog". Za dodatnu snagu i postojanost, miris je strukturiran oko drvenastih nota: indijski vetiver, cedar i koža koja ima modernu interpretaciju. Završna mirisna poruka je veoma jasna: nalazimo se u prisurnosti nekoga tko je drugačiji, otmjen, srčan, muževan i profinjen.

Parfumer
"Kreirao sam ovaj miris poput okidača koji će otkriti sav potencijal muškarca"

Očigledno je, L'HOMME IDEAL je pametan, zgodan i snažan! Tri akorda kreirana s profinjenim i živahnim sastojcima odgovaraju ovim pridjevima. Ključ ovog mirisa je "amaretto" akord koji onoga koji ga nosi čini nezaboravnim. Muški miris badema za neodoljivog muškarca...

Ono što čini L'HOMME IDEAL jedinstvenim i prepoznatljivim je badem nsalijeđen iz JICKY mirisa, kreiranog 1889g, koji demonstrira smionost koja je prethodila svom vremenu.

U L'HOMME IDEAL mirisu, radio sam s bademom zaista kroz cijelu kompoziciju, a ne samo kao neki naglasak u bazi mirisa. Provlači se od vrha mirisa, od top nota do baznih nota, što je po prvi puta u parfumerijskom svijetu. Ovaj iznimno bogat i topao "amaretto" akord u L'HOMME IDEAL je spoj zrna tonke, prirodnog badema i nota vanilije. Ovi sastojci su dio Guerlain tradicije i dijaloga koji čini fasetiran miris.

U veoma muževnom stilu, badem počiva na čvrstoj i izrazito modernoj strukturi drvenastih nota. Ali L'HOMME IDEAL je također eksplozivan i vedar kada miris badema prođe kroz svježe, citrusne i aromatične top note. Ovi akordi čine profinjen sklad, kako bi dobili nijasiran, emotivan miris.

"Osjećaji probuđeni mirisom su poput susreta s idealnim muškarcem."

Thierry Wasser

Idealan muškarac je mit.
Njegov miris, realnost.

Režiser

Tko drugi nego Michel Gondry bi mogao prikazati idealnog muškarca u opuštenom, duhovitom tonu? Francuski oskarovac s izuzetnim talentom za kreiranje eklektičnih, poetskih svjetova. Nevjerojatno maštovit, smion i nekonvencionalan. Muzičar i crtač stripova, sposoban kreirati tehničke elemente prilagođene pričama koje želi ispričati, a ispričao je mnoge:

• najbolji video za Björk, Rolling Stones i Daft Punk

• kino ("Eternal Sunshine of the Spotless Mind", "The Science of Sleep", "Be kind rewind", "The Green Hornet" i noviji "Mood Indigo")

• reklame (Nespresso, Air France, Nike, Levi's)...

"Pametan, zgodan i jak". To je trilogija muškog savršenstva. Idealan muškarac je mit. Njegov miris, realnost.