Kampanja je snimana na različitim lokacijama u New Yorku, kampanju je snimao nitko drugi nego poznati i glasoviti fotograf Mario Sorrenti koji je fotografirao ikone poput Kate Moss za kampanje OBSESSION- Calvin Klein. Nova kampanja CK One ostaje vjerna svojem brendiranom nasljeđu koristeći u svojoj kampanji razne talente, modele, umjetnike i glazbenike. Glazba je oduvijek bila ključna komponenta u prošlosti Ck One reklamne kampanje i inicijative, ta se tradicija i dalje nastavlja u novoj kampanji.
"Nova kampanja sažima važnost branda za novu generaciju." Rekao je Steve Shiffman, glavni izvršni direktor, Calvin Klein, Inc.,nova reklamna kampanja predstavlja novo poglavlje u kultnoj Ck One franšizi. Iz perspektive kamere na telefonu, nova CK One reklamna kampanje ilustrira modernu praksu pomoću koje ljudi koriste digitalne identitete za povezivanje s drugima i pomažu prenijeti individualnost. Digitalna strategija ovog lansiranja se fokusira na globalnu Snapchat platformu , prvi put brand koristi ovu platformu isto kao i Tumblr, putem kojih će potrošači otkriti Ck One kampanju kroz sadržaj sa seta snimanja reklamne kampanje.
Omiljena maskara Kendall Jenner košta samo 15 eura: U novom tutorialu pokazala kako postiže punije i gušće trepavice
Vlado Kalember otvorio dušu o bivšoj supruzi: 'Kad smo se upoznali, bila je mlada i trebao joj je netko kao ja...'
Haljina iz Zare postala viralni hit jer povećava dekolte: Probala sam je, pogledajte isplati li se dati 30 eura za nju
Čitatelji Storyja biraju: Tko zaslužuje titulu najljepše Hrvatice?
Isprobala sam Zarinu košulju za kojom je TikTok poludio: Pogledajte isplati li se dati 20 eura za nju