Kampanja je snimana na različitim lokacijama u New Yorku, kampanju je snimao nitko drugi nego poznati i glasoviti fotograf Mario Sorrenti koji je fotografirao ikone poput Kate Moss za kampanje OBSESSION- Calvin Klein. Nova kampanja CK One ostaje vjerna svojem brendiranom nasljeđu koristeći u svojoj kampanji razne talente, modele, umjetnike i glazbenike. Glazba je oduvijek bila ključna komponenta u prošlosti Ck One reklamne kampanje i inicijative, ta se tradicija i dalje nastavlja u novoj kampanji.

"Nova kampanja sažima važnost branda za novu generaciju." Rekao je Steve Shiffman, glavni izvršni direktor, Calvin Klein, Inc.,nova reklamna kampanja predstavlja novo poglavlje u kultnoj Ck One franšizi. Iz perspektive kamere na telefonu, nova CK One reklamna kampanje ilustrira modernu praksu pomoću koje ljudi koriste digitalne identitete za povezivanje s drugima i pomažu prenijeti individualnost. Digitalna strategija ovog lansiranja se fokusira na globalnu Snapchat platformu , prvi put brand koristi ovu platformu isto kao i Tumblr, putem kojih će potrošači otkriti Ck One kampanju kroz sadržaj sa seta snimanja reklamne kampanje.