Širenje svjetske mreže Muzeja Iluzija nezaustavljivo raste. Jučer je u Kopenhagenu otvoren dosad najveći europski Muzej Iluzija. Ovaj originalno hrvatski koncept začet na ideji osnivača i vlasnika Muzeja Iluzija u Zagrebu, Tomislava Pamukovića i Roka Živkovića, zasigurno će postati nezaobilazna atrakcija lokalaca i turista svih uzrasta u danskoj prijestolnici.
Smješten je u najpopularnijoj ulici Kopenhagena
Globalno prepoznat spoj fascinantnog svijeta zabave i edukacije s hrvatskim potpisom smjestio se u najpopularnijoj ulici Strøget u samom centru Kopenhagena. Spomenutim Muzejem Iluzija upravlja hrvatska tvrtka Metamorfoza, koja se u svom portfoliju može pohvaliti s preko 50 muzeja Iluzija otvorenih u svijetu. Novootvoreni u Kopenhagenu proteže se na 1.200 četvornih metara i svojim posjetiteljima osigurava više od 70 uzbudljivih i vrlo atraktivnih eksponata od kojih neki upravo u Kopenhagenu imaju i svoju svjetsku premijeru.
Svjetska premijera dosad nikad viđenih eksponata i iluzija
Posjetitelji će ondje tako imati mogućnost pobuditi maštu i aktivirati svoja osjetila putem posve novih iluzija koje imaju poveznice s lokalitetom, točnije odaju počast danskoj kulturi i povijesti. Penjanje uz povijesnu kopenhagensku fasadu, posjet potpuno novom konceptu specijalnog danskog hot dog štanda odsad su mogući, ali isključivo u novo otvorenom Muzeju Iluzija u Kopenhagenu gdje će posjetitelji na jedan poseban način osjetiti i prisutnost danskog autora, Hansa Christiana Andersena. Također, veliku premijeru među eksponatima doživjet će i Vortex Dome koji se igra dinamikom kretanja, kao i Shade Illusion koji se poigrava sjenama.
Posjetitelji Muzeju Iluzija u Kopenhagenu dakako, neće biti lišeni već svima dragih i vrlo popularnih iluzija kao što su Walk-in-kaleidoskop te beskončana soba. Muzej Iluzija u Kopenhageu prati i još jedna velika novost, mogućnost posjete dosad najvećem muzejskom shopu s novim konceptom i najvećim asortimanom. Jedinstvena je to prilika za sve posjetitelje Muzeja Iluzija u Kopenhagenu da komadić nevjerojatnog iskustva u mini izdanju iluzija za uspomenu ponesi i kući.
Metamorfoza nastavlja širiti mrežu korporativnih Muzeja Iluzija u svijetu
„Učenje kroz zabavu naša je premisa, a još jednim otvorenjem potvrdili smo da je ono u svijetu sjajno prihvaćeno. Predano smo i dugo radili na ovom projektu. Otvorenje Muzeja Iluzija u Kopenhagenu omogućuje posjetiteljima još jedne europske metropole da kroz fascinantne eksponate upoznaju originalni hrvatski koncept i dožive nezaboravno iskustvo. Nastavljamo s našim širenjem, ali s posebnim fokusom na korporativne, privatne Muzeje Iluzija poput upravo otvorenog u Kopenhagenu. Trenutačno prema tom modelu upravljamo s ukupno njih šest – Charlotte, Minneapolis, Atlanta, Las Vegas, Denver te New York. Najveći korporativni Muzej Iluzija na svijetu je onaj ljetos otvoren u Las Vegasu, a europski sada u Kopenhagenu “ izjavio je Teo Širola, direktor Metamorfoze, hrvatske tvrtke sa sjedištem u Zagrebu koja je vlasnik franšize i upravlja globalnom mrežom Muzeja Iluzija te stoji iza brenda diljem Europe, Sjeverne Amerike, Azije i Afrike.
U dojmljivim iluzijama i premijernima eksponatima sinoć su na svečanom otvorenju imali prilike uživati i mnoge javne osobe i poznata lokalna lica, obići sve muzejske prostorije, doživjeti specifične scenografske elemente koji su pomno osmišljeni da beskrajno zavaraju um, ali i postanu atraktivna kulisa vrijedna dijeljenja na društvenim mrežama.
Muzej Iluzija može se pohvaliti činjenicom kako je riječ o najvećem lancu privatnih muzeja na svijetu sa skoro 50 lokacija, u 25 država svijeta i 10 milijuna posjetitelja, a čije iluzije i eksponati nastaju u Hrvatskoj od strane razvojno-istraživačkog tima u Oroslavju. Ovaj globalno uspješni i brzorastući projekt na ovim brojkama ne planira stati. S obzirom na aktualni pohod na SAD, tim Metamorfoze ondje uskoro planira otvoriti i ekstenziju svom zagrebačkom uredu radi lakšeg upravljanja muzejima.
O Metamorfoza d.o.o:
Metamorfoza d.o.o je hrvatska tvrtka koja stoji iza Muzeja Iluzija i njegovog globalno prepoznatog koncepta u edutainment i entertainment sektorima. Iako je relativno mlada tvrtka, Metamorfoza je uspjela ostaviti trag na globalnoj razini, trenutno upravljajući svojom franšiznom mrežom diljem Europe, Sjeverne Amerike, Azije i Afrike. Muzej Iluzija sa svojih preko 40 lokacija u 25 zemalja najveći je lanac privatnih muzeja na svijetu, a svoju popularnost duguje originalnom konceptu koji posjetiteljima pruža nezaboravna iskustva učenja i zabave. Tvrtka se nastavlja širiti pružanjem jedinstvenih obrazovnih, vizualnih i zabavnih iskustava.
Omiljena maskara Kendall Jenner košta samo 15 eura: U novom tutorialu pokazala kako postiže punije i gušće trepavice
Vlado Kalember otvorio dušu o bivšoj supruzi: 'Kad smo se upoznali, bila je mlada i trebao joj je netko kao ja...'
Haljina iz Zare postala viralni hit jer povećava dekolte: Probala sam je, pogledajte isplati li se dati 30 eura za nju
Čitatelji Storyja biraju: Tko zaslužuje titulu najljepše Hrvatice?
Isprobala sam Zarinu košulju za kojom je TikTok poludio: Pogledajte isplati li se dati 20 eura za nju