Bez obzira da li ste i vi jedna od budućih mladenki čije je vjenčanje odgođeno ili ona koja tek kreće s planiranjem vjenčanja, zasigurno se suočavate s osjećajem neizvjesnosti što će biti s vašim vjenčanjem zbog situacije s koronavirsom koja se zaoštrava. Pitanja hoćete li uopće moći održati planirano vjenčanje, s koliko uzvanika, pod kojim uvjetima, da li će biti dozvoljen ples… dovoljna su da i vama izazovu osjećaj nemira, straha ali i promjene u rutini spavanja, što može ostaviti posljedice kako na vaše fizičko tako i psihičko stanje.

Donosimo savjete koji služe poput podsjetnika o tome kako briga o našem dobrom stanju dolazi od nas samih.

  • dobar san je dio brige za vaše zdravlje. Jer količina stresa koju svaku večer “ponesemo” u krevet razlog je za loše spavanje ali i probleme s probavom. Niske količine hormona sreće serotonina utječu na nisku proizvodnju hormona sna, melatonina.
  • stoga, pazite na dnevne obroke, neka budu manji, raznovrsni, puni voća i povrća, i nastojte ne jesti poslije 18h kako ne bi dodatno opteretili tijelo
  • pripazite da ne konzumirate sirovu hranu u poslijepodnevnim satima, lagani čajevi od velike su pomoći
  • provodite vrijeme na zraku, izlažite se dnevnoj svjetlosti jer ćete tako pomoći tijelu u prirodnom procesu spavanja
  • prije spavanja uklonite sve ekrane, plava svjetlost negativno utječe na mozak i proces spavanja
  • brinite za zdravlje i odabirom potrebnih suplementa, magnezij koji se uzima u večernjim satima od velike je pomoći za zdrav san
  • umirujuće kupke, prirodna eterična ulja, večeri bez buke, polazak na spavanje prije ponoći, prozračena spavaća soba – sve su to male ali važne stvari za dobar san te uklanjanje nakupljenog stresa
  • vježbe disanja su od velike pomoći! Savladajte tehnike koje će vam pomoći opustiti se, smanjiti stres te naspavati se

TEKST Martina Rafaeli

FOTOGRAFIJE Unsplash / Anthony Tran / Jen P.

Sve za vaše vjenčanje