Neka vaša pozivnica bude uvertira za proslavu koja dolazi. Ako se zamisao vjenčanja temelji na središnjoj temi, boji, lokaciji ili prazniku, pozivnicom možete pružiti uzbudljive nagovještaje svojim gostima, bez bojazni da ćete pokvariti iznenađenja koja će se razotkriti na vaš poseban dan.

Dajte gostima više od tipičnog 'tko, što, kada, gdje i zašto'. Pretvorite ovo u priliku da naglasite specifičan dress code koji se zahtijeva, smještajne mogućnosti i lokalne atrakcije.

Možda imate vjenčanje na plaži i želite 'sve u bijelom' ili svečani skup u velikoj plesnoj dvorani hotela s pet zvjezdica, maskenbal sa srednjovjekovnim kostimima ili formalno odbrojavanje do Nove godine.

Pobrinite se za jedinstvena mjesta da biste produljili doživljaj tijekom vikenda: noćenje i doručak pružit će utočište daleko od buke i vreve velegrada, luksuzni smještaj u dobro opremljenom apartmanu i jednako primamljivi spa ili manji lifestyle hotel s dekadentnim restoranom.

Nemojte se zaustavljati na tome. Uključite karte i popis zanimljivosti koji će vašim prijateljima izdaleka otkriti bogatstva lokalnog života i rasplamsati entuzijazam svjetskih putnika.

Ako je vaša pozivnica promišljena, ako nije napravljena tek toliko da se "odradi", nećete se lišiti užitka da raspirujete znatiželju svojih gostiju šest do osam tjedana. Pa i godinu dana za one jetsettere koji zahtijevaju znatno raskošnije podsjetnike ('save the date').

Neka se vaš koncept ogleda u ceremonijalnom programu, meniju, brojevima za stolove i karticama s imenima gostiju. Osigurajte da se svaki od tih dijelova uklapa u cjelinu, kao i dekor svadbenog dana jer to je izravan odraz sudjelovanja vas i vašeg mladoženje u procesu planiranja.