Devedesete su već neko vrijeme opasno zavladale modnim svijetom, a da ćemo još neko vrijeme na ulicama viđati komade koji su obilježili kraj prošlog stoljeća, poručuje nam i nova Mangova kolekcija.
Naime, njihova modna linija 'Back to the 90’s' na prvi nas je pogled osvojila svojim modelima, krojevima i pastelnim bojama koje dominiraju.
Kompletići pepita uzorka, preslatki kardigani, traperice širokog kroja, slip haljine, minijaturne haljinice, biciklističke hlačice..., dovoljno je reći da jedva čekamo na špici gledati šarene proljetne kombinacije s Mangovih polica.
A jedna od ljepotica koju gledamo u njihovoj modnoj kampanji je i domaća manekenka Faretta, koja je ujedno i jedna od naših najuspješnijih modela. Svjetska joj je karijera započela 2016. godine kada se pojavila na pisti modne kuće Givenchy za kolekciju jesen/zima i gotovo preko noći postala jedno od najtraženijih i najuspješnijih novih lica u modnom svijetu.
Sljedeće dvije godine, Faretta je krasila naslovnice brojnih prestižnih svjetskih časopisa, među kojima su i Vogue i Elle, nosila revije najpoznatijih svjetskih kuća i snimala kampanje za neke od najunosnijih brendova kao što su Prada, Miu Miu Valentino, Versace, Max Mara i Tommy Hilfiger. New York Times proglasio ju je tada jednim od najvažnijih novih lica.
Njezine fotografije iz nove Mangove nove kampanje, pogledajte u našoj galeriji.
Omiljena maskara Kendall Jenner košta samo 15 eura: U novom tutorialu pokazala kako postiže punije i gušće trepavice
Vlado Kalember otvorio dušu o bivšoj supruzi: 'Kad smo se upoznali, bila je mlada i trebao joj je netko kao ja...'
Haljina iz Zare postala viralni hit jer povećava dekolte: Probala sam je, pogledajte isplati li se dati 30 eura za nju
Čitatelji Storyja biraju: Tko zaslužuje titulu najljepše Hrvatice?
Isprobala sam Zarinu košulju za kojom je TikTok poludio: Pogledajte isplati li se dati 20 eura za nju