Već se nekoliko mjeseci šuška o novom Amazonovom pothvatu u luksuznom sektoru modne industrije, a informacije zasad stižu na kapaljku, piše Elle.hr. Sakupili smo sve što je dosad otkriveno i pokušali dobiti uvid u novi projekt koji bi, prema najavama, trebao zaživjeti već ovaj mjesec.
Nakon što su 2006. godine otkupili Shopbop i kroz godine dobili uvid u sve aspekte biznisa prodaje luksuzne mode, Amazonovi stručnjaci procijenili su da je došlo vrijeme da lansiraju vlastitu platformu. Navodno je projekt trebao zaživjeti još u proljetnim mjesecima, no zbog koronavirusa predstavljanje javnosti odgođeno je za rujan.
Najavljeno je kako će platforma prvo biti lansirana u Americi, s postepenim otvaranjem prema europskim tržištima. Luksuzni brendovi koji će svoje proizvode prodavati putem Amazonovog novog shopa nalik Farfetchu ili Net-a-Porteru otkrivati će se jedan po jedan, a očekujemo da ćemo prva imena saznati već ovaj tjedan.
Vrijeme će pokazati hoće li ovaj projekt uspjeti, budući da je Amazon (pogotovo u Europi) percipiran kao platforma za mase, daleko od elitističkog predznaka luksuznih multibrand shopova kojima će pokušati biti konkurencija.
Omiljena maskara Kendall Jenner košta samo 15 eura: U novom tutorialu pokazala kako postiže punije i gušće trepavice
Vlado Kalember otvorio dušu o bivšoj supruzi: 'Kad smo se upoznali, bila je mlada i trebao joj je netko kao ja...'
Haljina iz Zare postala viralni hit jer povećava dekolte: Probala sam je, pogledajte isplati li se dati 30 eura za nju
Čitatelji Storyja biraju: Tko zaslužuje titulu najljepše Hrvatice?
Isprobala sam Zarinu košulju za kojom je TikTok poludio: Pogledajte isplati li se dati 20 eura za nju